niedziela, 6 października 2013

Free Plan Day 28 - Plan "Week 5" - Hell Week

Dieta dziś:

06.10.2013 - Dione
07.10.2013 - Metis & Pushups MAX & Squat MAX
08.10.2013 - Dione
09.10.2013 - Aphrodite
10.10.2013 - Dione
11.10.2013 - Aphrodite
12.10.2013 - Dione & Metis & Squat MAX

Plan na przyszły tydzień jest ambitny, bedzie to Hell Week. Generalnie wszystko ok, postanowiłem zrobić raczej cardio niż strenght ze wzgledu na swoją wagę oraz przystosowanie mojego organizmu.
Nie zacznę jutro, muszę to zrobić dziś gdyż w przyszłym tygodniu sobota i niedziele jestem w warszawie na NAC Polska więc ciężko byłoby zrobić dwa dni ćwiczeń, mam nadzieję, że uda mi się zrobić w sobotę ćwiczenia zobaczymy będę się starał zrobić wszystko żeby dobrze zakończyć Hell Week :) zobaczymy co z tego będzie, ale muszę zrobić wszystkie dni ćwiczeń. 

Od dzisiaj zaczynam treningi z aplikacja na androida pojawiła się kilka dni temu w sklepie i postanowiłem zakupić :) trochę szkoda, że nie widać planu który mam wykupiony ale generalnie nie jest źle. Będzie można rejestrować czasu na profilu na www.freeletics.com czego nie chciało mi się do tej pory robić...
Link do aplikacji gdyby ktoś miał ochotę ściągnąć



Trening: Dione
Czas: 38:08

Samopoczucie przed treningiem:  generalnie bardzo dobrze się czuję. Wczorajsza przerwa chyba była bardzo potrzebna patrząc na to jak w tym tygodniu wyglada mój plan ćwiczeń, mam nadzieję że jestem gotów na siedem dni ćwiczeń :) dziś Dione wydaje się być ok :) zobaczymy jak się będzie ćwiczyć... 

Samopoczucie podczas treningu: bardzo motywujące jest aplikacja. Myślałem że nie będzie mi się podobało to klikanie kolejnych ćwiczeń. Jednak jest to bardzo motywujące bo chcę szybciej naciskać "next exercise" i skończyć szybciej całe ćwiczenie.

Samopoczucie po treningu: bardzo zmęczony ale ból szybko mija i następuje etap ekscytacji swoim czasem 10 minut mniej niż w piątek. Hell Week zaczyna się całkiem nieźle... Zobaczymy jak będzie dalej :) ale widzę, że jest duży progres 6 x jumping jacks bez przerw :) jest dobrze...

0 komentarze:

Prześlij komentarz