piątek, 11 października 2013

Free Plan Day 33

Dieta na dziś:
Od dzisiaj znowu jestem bez diety,  dietetyczka nie wysłała dlatego też korzystam z zestawów z ostatnich 4 tygodni. Zrobiłem delikatna zmianę i będę jadł max 2000 kcal

Trening: APHRODITE
Czas: 19:35

Samopoczucie przed treningiem: dziś cały dzień zastanawiałem się jak to będzie z aphrodite o 17.30 muszę wyjechać do Warszawy, dlatego też wcześniej będę musiał zrobić ćwiczenia. Po raz pierwszy od 5 tygodni nie będę ćwiczyć po kolacji tylko po obiedzie, martwi mnie to ale jakoś będę musiał sobie z tym poradzić, damy radę ...

Samopoczucie podczas treningu: chwila po 16 z niepokojem zaczynam trening, niestety pełen obaw jak to będzie. Wszystko przemawia, że będzie kiepsko, nie ta godzina, nie to nastawienie, zmęczenie po pracy... po pierwszej serii myślę że będzie kiepsko bo trwała 6 minut, ale już po chwili przypominam sobie, że kolejne serie musza być krótsze i wraca motywacja żeby pobić ostatni czas... Serie bez przerw a jeżeli już są to minimalne a łyk wody i kliknięcie 'next exercise'....

Samopoczucie po treningu: i co po raz kolejny okazuje się, że nasze ciało jest nie obliczalne. Piaty tydzień kolejna aphrodite i kolejny PB poprawa do przed wczorajszego czasu o 5 minut i 50 sek. Coś niesamowitego, zajebiste uczucie. Czuję jak energia przepływa przez każdy cemtymetr mojego ciała, wspaniałe uczucie. Pamietam jak dziś, pięć tygodni temu po pierwszej aphrodite, ktora trwała 52 minuty zastanawiałem się jak to możliwe by skoczyć to ćwiczenie w 36 minut a dziś zrobiłem je poniżej 20 minut...  Wow!!!!  Rozpiera mnie energia gdyby nie wyjazd zrobił bym jeszcze raz całe ćwiczenie....

4 komentarze:

  1. Witam
    No to Ci powiem, że bardzo szybko dokonałeś przeskoku z 52min do poniżej 20min!
    Jestem pod wrażeniem:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem pod wielkim wrażeniem, mam nadzieję, że ta tendencja się utrzyma.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Gratuluje wyniku. Zejść poniżej 20 minut to naprawdę świetny wynik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki :) wszystko dlatego, że spieszyłem się aby wyjechać do Warszawy i dlatego taki wynik. Mam nadzieję, że następna aphrodite też będzie z podobnym wynikiem :)

    OdpowiedzUsuń