czwartek, 10 października 2013

Free Plan Day 32


Trening: Dione
Czas: 36:07

Samopoczucie przed treningiem: samopoczucie dzisiaj ok. Nie odczuwam zmęczenia, aż dziwie się sobie, że po 4 dniach ćwiczeń nie odczuwam zmęczenia... Mógłbym nawet pomyśleć, że robię coś nie tak ale wczorajszy czas był w moim przypadku bardzo dobry wiec chyba jednak się staram? Może jeszcze zmeczenie przyjdzie albo to zalety stosowania diety :) tak czy inaczej czuję się bardzo dobrze. Dziś Dione mam nadzieję, że również uda mi sie urwać trochę czasu zobaczymy, grunt to oczyścić umysł z jakichkolwiek ograniczeń... 

Samopoczucie podczas treningu: podczas pierwszej serii wszystko ok, zrobiłem ją dosyć szybko ok. 8 minut, później było już trochę gorzej stad też poprawa tylkono 43 sekundy w stosunku do przed wczorajszego treningu. Ogólnie stwierdzam ze Dione delikatnie mówiąc mi nie leży... Wolę juz aphrodite... 

Samopoczucie po treningu: ogólnie zadowolony że udało się ukończyć piąty dzień Hell Week. Wynik najprawdopodobniej też jest wynikiem intensywnego treningu w ciagu ostatnich kilku dni. Zadowolony jestem z tego, że po treningu szybko odzyskuje siły i wracam do siebie, widze duże postępy pod względem mojej kondycji oraz wytrzymałości, oby tak dalej.... 

0 komentarze:

Prześlij komentarz