niedziela, 20 października 2013

Cardio & Strenght Day 8 - Plan "C&S Week 2"

Dieta dziś:
max 2000kcal/dzień

Dziś dzień przerwy oraz przygotowanie do nowego tygodnia :) 

Poniżej plan treningów:

21.10.2013 - Artemis
22.10.2013 - Metis
23.10.2013 - Aphrodite
24.10.2013 - Burpee MAX
25.10.2013 - Artemis
26.10.2013 - przerwa
27.10.2013 - przerwa

W tym tygodniu dochodzi nowe ćwiczenie "Artemis"... 

Spoglądając na rozpiskę ćwiczeń będzie bardzo ambitnie i intensywnie :)
burpees, pullups, pushups, Squat. 

Trochę ciężko się zapowiada ale z tego co pamiętam aphrodite też tak się zapowiadała :) zobaczymy jak to będzie najbardziej obawiam sie pullups i Pushup'ów no ale cóż zrobić nikt nie mówił, że będzie łatwo w 7 tygodniu :) (2 tydzień płatny). Jeszcze muszę to zrobić dwa razy w tygodniu podejrzewam, że trzeba się będzie przygotować na porządne zakwasy :)

6 komentarzy:

  1. Witam:)
    Gdybym był Tobą to bym się mocno zastanowił nad dietą...Co prawda mogę się mylić ale moim zdaniem 2000kcal dla osoby ćwiczącej to nie jest dużo. Rozumiem że chcesz mniej dostarczyć żeby osiągnąć bilans dodatni. Ciekawi mnie jednak na jaką dietę postawiłeś. Ja bym się najpierw zajął oczyszczaniem przewodu pokarmowego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod stałą opieką dietetyka i to on ustalił mi dietę, mam rozpiskę na każdy dzień, jedynie ostatnio z powodów technicznych nie mogłem się spotkać z moją dietetyczką i korzystam z zestawów z pierwszych 4 tygodni :) ale już w piątek mam wizytę więc może będzie miała dla mnie dietę :)

      Usuń
  2. Okej, w takim razie nie będę się mieszał:)
    W końcu nie jestem ekspertem

    Trochę jednak w tym siedzę od kiedy ćwiczę i w razie czego wal śmiało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko jak będę potrzebować pomocy to będę pytał :) jakoś sobie radze w obecnej chwili także jest oki :) denerwują mnie jedynie wielkości posiłków no ale to tego trzeba chyba się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam akurat jem oporowo;)

    A ćwiczysz też z endomondo?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie ćwiczę, jakoś nie przypadł mi ten program do gustu. Poza tym zbyt dużo czasu na dworze nie spędzam jak na tą chwilę, później jak przyjdą biegi raczej będę uczęszczać na siłownię a wtedy też raczej endomondo mi się nie przyda?

    OdpowiedzUsuń