poniedziałek, 21 października 2013

Cardio & Strenght Day 9

Dieta na dziś:
max 2000 kcal / dzień

Trening: ARTEMIS
Czas: 27:45

Trening: Situp MAX 
Czas: 184 / 300sek 

Samopoczucie przed treningiem:
Ogólnie samopoczucie nawet spoko, duża motywacja do ćwiczeń aczkolwiek przeplatana lekkim leniem dzisiejszego dnia :p no ale cóż zrobić czasem i tak bywa. Trochę obawiam się Artemisa ale cóż zrobić trzeba jak zwykle podejść do ćwiczenia ze świeżą głową i po prostu zrobić swoje :) mam nadzieję, że nie będzie tak źle :) się okaże później... 

Samopoczucie podczas treningu: Artemis nie jest taki zły jak go piszą :p pomijając pullups i Pushup było nawet przyjemnie... Przyjemnie? Nie wierzę, że trening freeletics jest dla mnie przyjemny... Niewiem co mi się dzieje... Po 100 Pushups myślałem, że przedramiona i bicepsy mi eksploduja :( masakra. 

Samopoczucie po treningu: Samopoczucie wspaniałe po bliższym poznaniu Artemisa i ustaliłem PB zobaczymy czy uda się go pobić następnym razem :) tak dobrze się czułem po ukończeniu Artemisa, że postanowiłem zrobić kilka situp'ów. Jak na pierwszy raz chyba niema źle :) następnym razem będzie już tylko lepiej :) grunt to dokładać sobie ćwiczeń tak by się jeszcze bardziej zmęczyć i spalić jeszcze więcej kalorii :) 

4 komentarze:

  1. No widzisz, mówiłem że Artemis jest przyjemny :D
    Cieszę się, że i Tobie się spodobał;-)
    Te Situpy to pełna wersja czy modyfikowana? Jak na pierwszy raz to na prawdę niesamowicie dobry wynik, ja zazwyczaj robię ok 170-190.

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie Artemis jest całkiem przyjemny :) i o dziwo mniej męczący niż aphrodite :) situpy niestety ale modyfikowana jeszcze :( obwód mojego pasa i moja waga niestety ale nie pozwalają mi robić cięższych wersji ćwiczeń :( ale jeszcze 7kg i jak będzie poniżej 100 to zacznę cięższe wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny czas i dobre samopoczucie,, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samopoczucie jest dobre :) czasy jak na moje możliwości nie najgorsze ale za niedługo postaram się je poprawić :)

    OdpowiedzUsuń