czwartek, 24 października 2013

Cardio & Strenght Day 12

Dieta na dziś:
max 2000 kcal / dzień

Trening: BURPEE MAX
Czas: 62 / 300sek

Trening: Situp MAX
Czas: 76* / 300sek 

Trening: Situp MAX
Czas: 49* / 100sek 

Samopoczucie przed treningiem: co tu dużo pisać? Dziś mam delikatnego lenia ale to dlatego że późno wróciłem do domu i wcześnie wstałem. Cieszę się, że dziś lekki treming :) tzn okaże sie na ile burpee max jest lekkie. Standardowo w tym tygodniu chcę dołożyć situpy zobaczymy jak będę się czuć po burpee.

Samopoczucie podczas treningu: pierwszy raz burpees :) nie było tragedii aczkolwiek myślałem że po tylu aphrodite będę w stanie zrobić więcej burpee, no ale cóż widocznie za bardzo przeceniam swój organizm, mniejsza o to mam punkt wyjścia dla tego ćwiczenia :) po burpees czas na standard czyli situpy aczkolwiek od dziś będę je robić w trudniejszej wersji i od razu widać jaki wynik. Wczoraj wersja modyfikowana dziś wersja trudniejsza i tylko 78 co i tak uważam za dobry wynik przy biorąc pod uwagę obwód mojego pasa :) no i Pushupy trochę lepiej od ostatniego wyniku ale niema się czym chwalić.

Samopoczucie po treningu: ogólnie szybka regeneracja i powrót do normalności :) jest coraz lepiej z kondycją i z tego można się cieszyć. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz