piątek, 15 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 34

Dieta na dziś:

Śniadanie: kanapki z jajkiem i szynką, mandarynka 110g, herbata (320 kcal)
Przekąska: kanapka z polędwicą, herbata (150 kcal)
Obiad: krupnik 400 ml, łosoś wędzony z folii, surówka z kapusty białej, jabłko 100g, woda mineralna (570 kcal)
Przekąska: sucharki oraz surówka z marchewki i jabłka (150 kcal)
Kolacja: kanapki z serkiem homogenizowanym, wiśnie 100g, herbata (370 kcal) 

Trening: Dione
Czas: 58:23*

Samopoczucie przed treningiem:  Samopoczucie dobre, motywacja wysoka, jedynie odczuwam trudy ostatnich dni. Poprostu mam zakwasy :p Atlas i Aphrodite dają się we znaki... Dziś Dione mam nadzieję, że nie zabraknie mi sił bo mam zamiar zrobić ją również bez modyfikacji :) zobaczymy ile czasu mi zajmnie... Później jeśli będę miał jeszcze jakiekolwiek siły zrobię brzuski i pompki, wyjdzie w "praniu".

Samopoczucie podczas treningu:  postanowione, Dione bez modyfikacji. Jumping jacks w miarę ok. 75 pajacyków na raz. Potem już było tylko gorzej. Strasznie się wymeczyłem :( brakowało mi siły na zrobienie czegokolwiek więcej. 

Samopoczucie po treningu: wynik mnie przeraża :( 58 minut to straszny wynik :( 24 minuty gorzej niż PB, ale cóż zrobić tak już bywa. 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ooo tak :) mam ochotę za każdym razem robić wszystko z * ale wiem, że nie będę w stanie... Jeżeli chodzi o burpee to postanowiłem je zawsze wykonywać bez modyfikacji :)

      Usuń