sobota, 16 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 35 - Podsumowanie "C&S Week 5"

Dieta na dziś:


Trening: Hades
Czas: 35:14

Trening: PushupMAX
Czas: 47* / 100sek

Samopoczucie przed treningiem:  dziś od rana na uczelni więc trochę zmeczony jestem a tu Hades do zrobienia no i może jak będę miał jeszcze trochę sił to situps i pushups zobaczymy. Ogólnie czuje się bardzo dobrze :) odczuwam delikatne trudy ostatniego tygodnia więc jutro będę musiał zrobić sobie dzień przerwy, a ponadto też będę cały dzień na uczelni...  

Samopoczucie podczas treningu:  dziś Hades, ostatni dzień 5 tygodnia :) postanowiłem, że wszystkie ćwiczenia, oprócz pullups zrobię bez modyfikacji. Dodatkowo dzisiaj postanowiłem użyć pulsometru by zobaczyć jak to będzie. Czy będę ograniczany prze bicie serca czy wszystko będzie tak jak do tej pory. Już po pierwszej serii burpee wiedziałem, że nie będzie lekko. Moje HR (o ile o to chodzi) to 159,7. Po każdej 10 burpee musiałem odpoczywać, ale i tak już nie miałem siły żeby zrobić więcej więc nie uważam, żeby pulsometr mnie zwalniał. Ogólnie w momencie kiedy musiałem odpoczywać bo już nie dawałem rady pulsometr dawał znać, że przekroczyłem strefe. Po Hadesie miałem jeszcze trochę siły więc postanowiłem zrobić kilka pushups na zakończenie tygodnia. Na situps niestety nie starczyło mi sił. 

Samopoczucie po treningu: ogólnie zadowolony z dnia. Trochę zmartwił mnie wynik Hadesa ale myślę, że to z powodu burpee bez modyfikacji. Odkąd zacząłem je robić wszystkie czasy poleciały w dół :( trochę żałuję, że dopiero w tym tygodniu zacząłem je robić bez modyfikacji.

Podsumowanie tygodnia 10/5: 
Podsumowując ostatni tydzień muszę, zaznaczyć, że chyba jednak muszę się zastanowić nad przerwami w treningach bo po Atlasie miałem mieć dzień przerwy ale postanowiłem zrobić aphrodite i to bez modyfikacji. To był chyba błąd bo odczuwam zmęczenie organizmu :( motywacja w tym tygodniu była bardzo wielka :) 

Waga:  105,6 kg

Zdjęcia z początku i z dzisiaj: 



przed rozpoczęciem

5 tydzień

10/5 tydzień


0 komentarze:

Prześlij komentarz