wtorek, 24 grudnia 2013

Cardio & Strenght Day 73

Dieta na dziś:

ŚniadanieSałatka z kukurydzy, Chleb zwykły (498 kcal)
PrzekąskaJogurt z bananem (315 kcal)
ObiadPieczeń wieprzowa (771 kcal)
PrzekąskaGrejpfrut czerwony 500g (180 kcal)
KolacjaPomidorowa (348 kcal)


Trening: Hades
Czas: 24:43*

Trening: Situps MAX
Czas: 102* /300sek.

Trening: Pushups MAX
Czas: 60* /100sek.

Trening: Jackknifes MAX
Czas: 48 /100sek.

Samopoczucie przed treningiem: dziś rozpoczyna się "najgorszy" okres w roku chyba dla wszystkich, którzy pragną zrzucić zbędne kilogramy, zadbać o swoją formę fizyczną i psychiczną. W obawie przed swoim nie pochamowanym apetytem w tym okresie postanowiłem, że ćwiczenia wykonam przed wigilijna kolacja. Ewentualnie po kolacji, przy której mam zamiar mocno sie pilnować zrobię jakiś set max'ów by pozbyć się kalorii, które "pochłonę" przy wieczerzy!!

Samopoczucie podczas treningu:
Ok. Godziny 13:45 zaczynam. Na początek zestaw zaplanowany na ten tydzień - Hades - wczoraj było bardzo ambitnie, pobity PB kilka max'ów, nie minęło jeszcze 24 godziny od ćwiczeń więc nie wiem jak to będzie?? No ale cóż zaczynamy.... Burpees względnie ok, pullups, Pushups szybko kolejna seria burpees już gorzej dobiłem się bieganiem ale pierwsza seria nawet ok 7 minut... Później już było trochę gorzej :( brakowało siły, oddechu, chyba ze względu na chęć pobicia czasu,  niestety się nie udało 27 sekund gorzej niż wczoraj.

Situps - 30,20,20,32 - generalnie nie było źle ale odczuwałem już trudy pierwszego ćwiczenia i nie byłem już tak pewny pobicia PB jak przy Hadesie,  ćwiczenie situps w pasie neoprenowym nie jest zbyt przyjemne ale jakoś można je wykonać :) niestety nie udało się pobić PB :( zabrakło dwóch powtórzeń...

Pushups - 30, 20, 10 :) przy 50 powtórzeniu myślałem, że już koniec i moja żona zapomniała mi o tym powiedzieć :p a Ona wtedy zaczęła odliczać od 15 w dół :) dostałem takiego powera, że jest jeszcze tyle czasu, że mogę pobić dziś przynajmniej jeden PB i to jeszcze w pushups! Wspaniałe uczucie! Udało się! Ale ręce tak zaczęły piec, że myślałem, że to niemożliwe!!

Po kilku minutach wytchnienia postanowiłem zrobić coś jeszcze!! Padło na ćwiczenie, którego nigdy wcześniej nie robiłem Jackknifes MAX - 48 powtórzeń bez *, nie jestem w stanie oderwać pleców od podłogi, zobaczymy czy to dobry wynik przy następnym podejściu do tego ćwiczenia.

Samopoczucie po treningu: ćwiczenia, które wykonałem do tej pory sprawiły, że moja motywacja jest na tak wysokim poziomie, że mógłbym ćwiczyć do samego wieczora :) jeżeli dalej będzie tak wysoka to po kolacji, wieczorem zrobię jeszcze jakieś maxy :) na tą chwilę najbardziej zadowolony jestem z PB w pushups :) można to uznać za taki mały prezent na święta :)



Edytowane ok godziny 22:

Po kolacji wigilijnej i delikatnym przesadzeniu z potrawami, aczkolwiek wydaje mi się, że nie było tego aż tyle.

Nie mam pojęcia jakim cudem osiągnąłem wyniki, które zamieszczam poniżej, czy to wina tego, że tyle zjadłem? A może wina mojego nastawienia do treningów? Zobaczymy co z tego wyjdzie przy następnych treningach.....

Trening: Situps MAX
Czas: 117* /300sek.

Trening: Pushups MAX
Czas: 70* /100sek.

Trening: Leg Lever MAX
Czas: 157* /300sek.


6 komentarzy:

  1. Niesamowity wynik pompek!
    Zaczynasz stawiać mi poprzeczki do pokonania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał Ty już dawno mi je stawiasz :) powoli "zbliżam" się do Twojego wyniku situps, małymi kroczkami ale zawsze do przodu :) masz już trochę więcej pushups do pokonania po mojej wieczornej sesji :)

      Usuń
    2. Dzisiaj zrobiłem specjalnie tylko max Pushup - wycisnąłem 60:]
      Ale znowu uszkodzilem jakieś mięśnie lub nerwy na plecach, bo od dwóch godzin leżę plackiem na łóżku.
      Kiedy skończyłem maxy i wychodziłem z apki zobaczyłem Twój ostatni wynik... MASAKRA, szczeka mi opadła.

      Usuń
    3. Tak jak napisałem wcześniej, sam jestem w szoku!!! Wieczorem, po kolacji a wszystko mi wychodziło pięknie :)

      Usuń
  2. Panowie czapki z głów, przed tymi wynikami max. Chyba jednak nie odpocznę dzisiaj :)
    70 pushupek - nieźle, nieźle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpocznij Odpocznij :) przyda się organizmowi!

      Usuń