sobota, 28 grudnia 2013

Cardio & Strenght Day 77 - Podsumowanie "C&S Week 11"

Dieta na dziś:

ŚniadaniePłatki z jogurtem, bananem i słonecznikiem (391 kcal)
PrzekąskaKoktajl malinowo - pomidorowy (218 kcal)
ObiadSałata z kurczakiem i imbirem (727 kcal)
PrzekąskaNapój mleczny z truskawkami 230g (251 kcal)
KolacjaTuńczyk w oleju 100g, kukurydza konserwowa 170g, ogórek konserwowy 20g (368 kcal)


Podsumowanie tygodnia 16/11: 
Tydzień okazał się bardzo wymagający, m.in. ze względu na święta ale bardziej przez to, że cztery razy musiałem zrobić Hadesa :( ćwiczenie bardzo wymagające, piekielnie dające w kość :( tym bardziej jestem zadowolony z tego, że udało mi się zejść od 2 minuty z czasem :)

Zadowolony w tym tygodniu mogę być również z tego ile ćwiczeń dodatkowych udało mi się wykonać. Ćwiczyłem 6 dni w tym tygodniu a nawet udało mi się dwa razy w ciągu dnia ćwiczyć :) mam nadzieję, że  tak będzie w dalszym ciągu do zakończenia całego planu :) a do tego zostały cztery pełne tygodnie.

Waga w dalszym ciągu stoi w miejscu, zdążyłem się już przyzwyczaić... tyma bardziej, że centymetry spadają więc chyba nie mam się czym martwić?

Waga:  102 kg

Zdjęcia z początku i z dzisiaj:



przed freeletics
po tygodniu 10 (5-ty płatny)
tydzień 11


Poniżej wyniki dzisiejszych zestawów:

Zestaw: Jackknifes MAX - 66 /100sek 
Zestaw: Pushup MAX - 65* /100sek 
Zestaw: Leg Lever MAX -  176* / 300sek
Zestaw: Squat MAX - 255* / 300sek

6 komentarzy:

  1. Mateusz, ty nie możesz sugerować się wagą tylko centymetrem, gdyż mięśnie są dużo cięższe od tkanki tłuszczowej. A my ćwicząc freeletics spalamy tkankę tłuszczową i budujemy mięśnie :)
    Więc... do roboty!!!! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem :) ale to zawsze jest podświadomie :( wiesz, ciężko jest dojść do porządku dziennego nad faktem, że katujesz się ćwiczeniami, trzymasz sie diety a waga stoi w miejscu.
      Wiem, że nie mam się czym przejmować, bo wiedzę zmiany w moim ciele i te 102 kg to może u mnie nawet zostać. Ważne jak będę się czuł i jak będę wyglądać :)

      Usuń
  2. Ładna przemiana się szykuje Mateusz:)
    Teraz też jest super ale będzie jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twoje słowa okażą się prorocze :)

      Usuń
  3. Hej, czy Ty naprawdę zgubiłeś 10 cm w ramionach? Bary Ci się skurczyły? Na zdjęciach tego nie widać, a może masz jakiś błąd w tabelce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to błędu nie mam :) naprawdę tyle straciłem. Może zdjęcia nie oddają idealnie mojej figury :) uwierz, że naprawdę dużo straciłem w obwodach... Sprawdzę jeszcze raz tabelki i pomiary :)

      Usuń