środa, 25 grudnia 2013

Cardio & Strenght Day 74

Dieta na dziś:


Trening: Squat MAX 
Czas: 231* /300sek. 

Trening: Jackknifes MAX 
Czas: 52* /100sek.

Samopoczucie przed treningiem: dziś pierwszy dzień świąt :) Samopoczucie po wczorajszym "szaleństwie" z zestawami jest bardzo dobre :) mam ochotę ćwiczyć :) to najważniejsze! Nie odczuwam zakwasów narazie i nic mnie nie boli :) mam nadzieję, że tak będzie w dalszym ciągu :)

Samopoczucie podczas treningu: nastawienie do treningu mam bardzo pozytywne, jak nigdy! Bardzo chce mi się ćwiczyć jako, że są święta, mam wolne postanowiłem dziś odpuścić zestaw, który był na dziś przewidziany czyli Hades. Zrobiłem 3 maxy i o dziwo bardzo dobrze się czuje :)

Samopoczucie po treningu: dzień wolny a ja ćwiczę :) niesamowite!! Super :) nie wykluczone, że wieczorem też cos zrobię :) 

2 komentarze:

  1. Nie wiem co to za wigilijny koksik ale działa:D
    Gratuluję świetnych wyników...Te 70 pompek to aż uwierzyć nie można;)
    Zresztą 230 przysiadów też jest hardkorowe!
    Ładny skok formy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłem w szoku, że takie wyniki :) Pushups jest niemożliwe alr squat niestety o 3 mniej niż PB :(

    OdpowiedzUsuń