wtorek, 31 grudnia 2013

Cardio & Strenght Day 80

Dieta na dziś:

ŚniadanieSałatka z szynką parmeńską, pomidorkami, cebulą, rukolą i sosem winegret (438 kcal)
PrzekąskaZimowa sałatka owocowa (223 kcal)
ObiadMakaron z jarzynami (623 kcal)
PrzekąskaJogurt naturalny 2% tłuszczu 300g (180 kcal)
KolacjaKolorowy dorsz z warzywami i ryżem brązowym (386 kcal)

Sylwester..... Ostatni dzień roku więc można by sobie dać luz? Jednak nie, wole poćwiczyć, tym bardziej, że na drugą sesję mam burpee Max i Metis :)

Burpee nawet szybko poszło i aż byłem zdziwiony, że udało mi się zrobić 59 powtórzeń w 5 minut :) ustanowiłem tym samym nowy rekord, zwiększając go o 9 burpee.

Później Metis - ćwiczenie, które potrafi nieźle wykończyć w czasie krótszym niż 10 minut. Nie lubię go bo od samego początku trzeba narzucić sobie szybkie tempo by myśleć o jakim kolwiek biciu PB :( jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że kończę a na stoperze jest sześć minut :) kolejny rekord i to lepszy od poprzedniego o minute i kilkanaście sekund, wow!! Można by pomyśleć, że moja kondycja jest coraz lepsza? Chyba tak!!

Po dwóch rekordach postanowiłem dorzucić kilka ćwiczeń, dokładnie trzy :) Leg Lever, Pushup, jackknifes. Tu już niestety nie udało mi się ustanowić nowych rekordów, ale się tym nie przyjmuje :) odczuwam duże zmęczenie mięśni :( to chyba przez ilość zestawów, które wykonuje. Poprostu nie będę nastawiał się na pobijanie rekordów tylko na prawidłowe wykonywanie ćwiczeń do końca 15 tygodnia :) Samopoczucie jest wprost proporcjonalne do ilości wykonywanych zestawów :)

Poniżej wyniki z ostatniego dnia w tym roku:

Zestaw: Burpee MAX - 59* /300sek
Zestaw: Metis - 06:03* 
Zestaw: Leg Lever MAX - 143*/ 300sek
Zestaw: Pushup MAX - 50* /100sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 55 /100sek

Życzę wszystkim dużo sukcesów w nadchodzącym roku :) oby każdy trening był przyjemniejszy od poprzedniego i oby nasze ciała zmieniały się dokładnie w taki sposób jaki byśmy tego oczekiwali :)

PAMIĘTAJCIE JESTEŚMY FREE ATHLETES!!!

WE NEVER QUIT!!! 

2 komentarze:

  1. Kondycja rośnie, SUPER :) Tak od miesiąca, jak sam zacząłem zmagać się z freeletics obserwuję Twoje postępy. Jestem pod wrażeniem i pełen szacunku dla Twojej postawy w dążeniu do celu :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rośnie, rośnie, bardzo jestem z tego zadowolony :) mam nadzieję, że wszystko będzie tak jak sobie założyłem :)

      Swoje cele trzeba realizować :) a po raz pierwszy mam tak poważne cele związane ze swoim zdrowiem i ciałem więc dobrze by było wytrwać do końca :)

      Usuń