poniedziałek, 6 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 86

Dieta na dziś:

ŚniadaniePłatki jęczmienne na śniadanie (392 kcal)
PrzekąskaKefir z kiwi i migdałami (250 kcal)
ObiadMakaron z groszkiem, pomidorkami i kukurydzą (692 kcal)
PrzekąskaKiełki soi 135g (190 kcal)
KolacjaPyszna zupa pomidorowa z ryżem (409 kcal)

Rozpoczynam 13 tydzień :) aż niemożliwe, że tyle wytrzymałem, jestem z siebie dumny :) już na tym etapie mogę powiedzieć, że zmiany jakie zaszły przez ostatnie tygodnie są bardzo duże i ludzie zaczynają je dostrzegać, co jeszcze bardziej motywuje mnie do działania :) 

Dziś Michał "wrócił do gry" i od razu poleciał po bandzie i zrobił mnóstwo zestawów :) tak jak zapowiadał, chce mnie dogonić z liczbą punktów w aplikacji freeletics :) świetnie bo to jeszcze bardziej mnie motywuje do odkładania kolejnych zestawów do każdego dnia :) 

Dziś Hades :) ostatnio zajął mi 22 minuty. Nie nastawiam się na PB ale fajnie by było pobić ten rekord :) zobaczymy! Plan jest taki by dołożyć kilka max'ów do dzisiejszego zestawu :) zobaczymy jak będę się czuć po Hadesie ale jak narazie jestem pełen optymizmu by wykonać wszystkie dzisiejsze założenia!!! 

Hades - ciężkie ćwiczenie.. Nie lubię go ze względu na pullups :( dziś o dziwo miałem siłę by się podciąganć, niewiem skąd? Okazało się, że można robić mniejsze przerwy i poprawić czas :) świetnie :) cieszę się bardzo. Myślałem jednak, że już raczej nie dam rady pobić PB ale jakoś znalazłem więcej siły przy ostatniej serii i udało się :) 

Po Hadesie, maxy to już tylko formalność? 
Zacznijmy od Situp MAX. Na początku było obiecująco i myślałem, że dziś będzie wynik na miarę Bogów :p okazało się jednak, że moje ciało szybko sprowadzi mnie na ziemię.... Zabrakło 6 powtórzeń do PB i uwierzcie min, że dziś to był już mój rekord.... 
Po situps postanowiłem jeszcze trochę poćwiczyć i zrobiłem Leg Lever, Pushup, jackknifes, squat i wyniki były nawet dobre :) chyba ze względu na to, że między zestawami robiłem ok 3-5 minutowe przerwy i czułem się w miarę wypoczęty przed każdym zestawem :) 

Zestaw: Hades - 20:45*
Zestaw: Situp MAX -  121* /300sek
Zestaw: Leg Lever MAX - 179*  /300sek
Zestaw: Pushup MAX -  63* /100sek 
Zestaw: Jackknifes MAX - 64  / 100sek
Zestaw: Squat MAX - 276* /

Pierwszy dzień tego tygodnia zaliczam do udanych :) ciesze się, że udało mi się zrobić tyle max'ów po Hadesie :) zobaczymy jak będzie wyglądała reszta tygodnia :) 

7 komentarzy:

  1. Mateusz, nie przestajesz mnie zadziwiać. Czytając Twojego bloga co dziennie zaskakujesz mnie formą i uświadamiasz, że można zawsze zrobić jeszcze jeden krok do przodu. Motywujesz mnie do działania jak nie wiem co... :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marek, dzięki!!

      Motywacja w tym wszystkim jest najważniejsza :) pewnie jeszcze mało wiemy o naszych organizmach i ich możliwościach, dlatego warto też trochę przetestować swoje ciało :)

      A tak w ogóle to mam cel do osiągnięcia przez najbliższe 4 miesiące i Michał rzucił mi swego rodzaju wyzwanie :)

      Zresztą chyba między każdym z nas jest pewien rodzaj rywalizacji :) po to prowadzimy blogi :) by się motywować, wspierać, ale i chwalić swoimi wynikami :)

      Grunt to pokonać siebie!!!

      Usuń
    2. Kolejny raz Twoje wyniki i postępy robią ogromne wrażenie!
      Ciesze się ze tak Cię motywuje:)
      Tylko że Ty pobiles już niejeden mój wynik, wiec na obecna chwile to jeden goni drugiego i na zmianę;)
      Co konkretnie masz na myśli z tym wyzwaniem na 4 miesiące? :)

      Usuń
    3. Michał, bardzo lubię rywalizować a nasza rywalizacja należy raczej do tych pozytywnych :) Jak myślisz dlaczego zrobiłem tyle zestawów? Bo Ty dzień wcześniej zrobiłeś 7 max'ów :) skoro może ktoś inny to dlaczego ja nie mogę ??

      Mój brat ma ślub 01.05.2014 i stąd te wyzwanie na 4 miesiące :) jeżeli zacznę (a wszystko na to wskazuje) Cardio&Strenght 27.01.2014 to akurat na weselu będę w trakcie 14 tygodnia :) myślę, że wtedy już moja sylwetka będzie wyglądać trochę lepiej.....

      Usuń
    4. To rozumiem.
      Taka impreza to rzeczywiście dobry sposób, aby zademonstrować wszystkim swoje zmiany:)

      Usuń
    5. I o to właśnie mi chodzi... :)

      Usuń