piątek, 10 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 90

Dieta na dziś:

ŚniadanieKanapka z białą rzodkwią, pomidorkami, kiełkami i pestkami dyni (534 kcal)
PrzekąskaSzparaga gotowana (146 kcal)
ObiadKopytka w sosie pomidorowym z warzywami (658 kcal)
PrzekąskaBanan 200g (190 kcal)
KolacjaSałatka z fasolki szparagowej z pomidorkami koktajlowymi (222 kcal)

Dziś ostatni dzień tego tygodnia :) do zrobienia zostały mi burpee i trzy razy jackknifes, czyli ogólnie dzień z maxami :)

Dziś ostatnie dni na urlopie dlatego też postanowiłem zrobić ćwiczenia wcześniej. Muszę jednak stwierdzić, że ćwiczenia do południa nie są dla mnie :( nie potrafię się zmotywować by nie robić zbyt długich przerw między ćwiczeniami :( i jakoś odczuwam brak mocy. Niewiem czym to jest spowodowane? Moze już ogólnie jestem zmęczony. Niewiem? Muszę przestać się nad tym zastanawiać. 

Na początek musiałem zrobić trzy razy jackknifes i generalnie nie byłoby źle ale brakowało mocy...  Wyniki nie są złe ale już przy ostatnich myślałem że bie dam rady. Poprosty mi się już nie chciało 

Burpee trochę lepiej niż ostatnio. O jedno powtorzenie pobiłem PB :) wszystko dzięki szybszemu wykonaniu ostatnich 22 powtórzeń. 

Po zrobieniu planu na dziś już nie miałem ochoty ćwiczyć, chyba ze względu na porę dnia :( ale zmusiłem się i zrobiłem situp i pushup. Wyniki przeciętne ale na spokojnie :) jeszcze przyjdzie pora na rekordy :) narazie muszę się zregenerować i może wieczorem coś jeszcze zrobię. Zobaczymy jak będzie :) 

Dzisiejsze wyniki:

Zestaw: Jackknifes MAX - 63 / 100sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 71 / 100sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 58 / 100sek
Zestaw: Burpee MAX - 62* / 100sek 
Zestaw: Situp MAX - 114* /300sek
Zestaw: Pushup MAX - 56* /100sek 

0 komentarze:

Prześlij komentarz