środa, 8 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 88

Dieta na dziś:


Dziś kolejny dzień z maxami :) w planie jest ich 5 ja dokładam dwa od siebie :) 

Na początku squat max :) fajnie bo chyba nigdy nie robiłem tego zestawu jako pierwszego :) ciekawe jak będzie :) 

Po 200 powtórzeniach musiałem zrobić krótką przerwę, musiałem poprostu odpocząć :) udało się zrobić 275 powtórzeń, nie jest źle jak na początek :) 

Leg Lever - całkiem dobrze się czułem, aczkolwiek bolały mnie już uda więc myślałem, że będzie kiepsko z ich utrzymaniem. Jak się okazało wcale nie było tak źle :) Samopoczucie po tym zestawie było wspaniałe :) przyszła kolei na Situp MAX... 109 powtórzeń nie można traktować w ramach sukcesu ale patrząc na to ze względu na poprzedni zestaw wydaje mi się, że nie było tragedii :) później musiałem jeszcze zrobić Leg Lever i Squat i w sumie nie było by o czym pisać gdyby nie PB w squat MAX :) 4 powtórzenia lepiej ale sam nie mam pojęcia jakim cudem? 

Później postanowiłem jeszcze trochę zmęczyć mięśnie brzucha i zrobiłem jackknifes ale już bez szaleństw :) na zakończenie dnia zrobiłem pushup MAX ale już nie miałem mocy i udało mi się zrobić tylko 55 powtórzeń. 

Poniżej wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Squat MAX - 275* /300sek
Zestaw: Leg Lever MAX - 180* /300sek
Zestaw: Situp MAX - 109* /300sek
Zestaw: Leg Lever MAX - 178* /300sek
Zestaw: Squat MAX - 284* /300sek
Zestaw: Jackknifes MAX -  62 / 100sek
Zestaw: Pushup MAX - 55* /100sek 

Dziś po raz pierwszy od wielu wilu lat na wadze pojawił się taki o to wynik:


 :) czekałem na niego od kilku miesięcy i w końcu jest :) można powiedzieć, że rok rozpoczyna się dobrze :) pękła stówka :) 

5 komentarzy:

  1. No Mateusz, gratuluję. Dzieli nas już tylko piątka:) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jest progres :) kolejna psychologiczna bariera została pokonana :)

      Usuń
  2. Mateusz, nieźle poniżej stówki. Gratuluję !!! No i zestaw maxów robi znowu wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!! Czytam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem zmian jakie udało Ci się osiągnąć.
    Od poniedziałku ja zacząłem ćwiczenia freeletics - zobaczę co wyjdzie z tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!

      Świetnie, że zacząłeś :) życzę dużo wytrwałości i determinacji :) wyjdzie z tego coś napewno!!

      Usuń