sobota, 11 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 91 - Podsumowanie "C&S Week 13"

Dieta na dziś:

ŚniadanieJogurt naturalny z grejpfrutem, bananem i orzechami (370 kcal)
PrzekąskaSurówka z białej kapusty (178 kcal)
ObiadPomarańcze z niespodzianką (598 kcal)
PrzekąskaGranat 440g (290 kcal0
KolacjaGrillowane szaszłyki z indyka (361 kcal)

Dziś mam już wolne :) wczoraj zakończyłem tem tydzień :)

Dziś da odmniamy postanowiłem zrobić kilka zestawów zamiast max'ów :) jako, że nie miałem dużo czasu postanowiłem zrobić szybkie sety :) Metis, Ares i Poseidon :) wyniki poniżej.

Zestaw: Metis - 05:37*
Zestaw: Ares -  06:10
Zestaw: Poseideon - 03:01

Podsumowanie tygodnia 18/13: Podsumowując ten tydzień mogę jedynie stwierdzić, że jestem bardzo zadowolony :) po raz pierwszy na wadze pojawiło się mniej niż 100kg :) super uczucie :) bardzo mobilizuje i łamiące pewne bariery :) jeżeli chodzi natomiast o ćwiczenia to nie było tak źle. Jedynie z Apollonem nie poszło po mojej myśli ale nie było tragedii :) poprostu nie lubię biegać :( może na wiosnę się to zmieni :) tydzień zaliczam do bardzo udanych :) aż dziwne, że zostały mi dwa tygodnie do zakończenia planu :) 

Waga:   99 kg

Zdjęcia z początku i z dzisiaj:


przed freeletics
po tygodniu 10 (5-ty płatny)
tydzień 13




4 komentarze:

  1. Metis, Ares, Poseidon... I to się nazywa dzień wolny :)))) Dobre :)))) WoW!!! Fotki niesamowite!!!
    Super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach była aphrodite ale nie starczyło mi czasu, więc szybkie zestawy chciałem zrobić :)

      Usuń
  2. Nałogowiec... :-) Efekty rewelacja, możesz już kręcić film i wrzucać na YT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przrsadzajmy jeszcze z tymi filmami :) ale zmiany są widoczne :)

      Usuń