wtorek, 7 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 87

Dieta na dziś:

ŚniadanieOwocowy mix (440 kcal)
PrzekąskaTost z pieczarkami (152 kcal)
ObiadPierś z indyka z ryżem brązowym i sałatką z pomidorkami i cebulą (534 kcal)
PrzekąskaDaktyle, suszone 113g (312 kcal)
KolacjaWafle ryżowe z pastą tofu (307 kcal)



Dzisiejszy dzień zapowiada się miło, lekko i przyjemnie.
Czy aby napewno??

W zestawie na dziś mam 3 x jackknifes i 1 x burpee max. Jak już zdążyliśmy wszyscy zauważyć raczej na tym nie poprzestanę :)

Na początek jackknifes - nie lubię tego ćwiczenia, nie dlatego, że jest jakieś mega ciężkie ale poprostu po tylu próbach nie wiem jak mam oderwać plecy od podłogi. Jak wykonać to ćwiczenie z *? Przecież to jakaś masakra!!!!

3 podejścia do jackknifes i wyobraźcie sobie jaki byłem zdziwiony gdy skończył się czas a ja miałem 73 powtórzenia? Przecież to jest jakiś absurd!!  Drugie podejście 66 co się dzieje? Skąd ta moc? Za trzecim razem znowu zrobiłem 73 powtórzenia. Szkoda tylko, że to wszystko bez * :(

Burpee? Jak zwykle dramat!!! Dalej niewiem jakim cudem robicie po 80-100 powtórzeń? W 5 minut? Chyba sobie żartujecie! Przecież to niemożliwe!

A może tylko dla mnie to jest niemożliwe?? NARAZIE!!!

61 powtórzeń! Jest PB ale to jeszcze nie koniec, naładowany pozytywną energią i chęcią rywalizacji postanowiłem wykonać wszystko co dziś zaplanowane!!!

Situp MAX -  ciężko je wykonać po 212 jackknifes, brzuch boli niemiłosiernie :( ale i tak niezły wynik :)
Leg Lever - kolejne ćwiczenia na brzuch ale już jakby łatwiej, lżej i przyjemniej :) chyba mięśnie przyzwyczaiły się do dzisiejszego wysiłku :)
Zastanawiałem się czy robić Pushup ale doszedłem do wniosku, że nie zaszkodzi :) wynik nie jest mega dobry ale biorąc pod uwagę moje wcześniejsze wyniki to progres jest ogromny :)
Squat MAX - zrobione głównie ze względu by udowodnić sobie, że poprzednie wyniki nie były wyjątkiem :) 255 powtórzeń nie jest jakimś fenomenem ale biorąc pod uwagę ilość dzisiejszych zestawów i to, że zrobiłem je bez odpoczynku, wolniejszym tempem to uważam, że wynik i tak jest dobry :)

Wyniki dzisiejszej sesji poniżej:



Zestaw: Jackknifes MAX - 73 / 100sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 66 / 100sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 73 / 100sek
Zestaw: Burpee MAX - 61* / 100sek 
Zestaw: Situp MAX - 112* /300sek
Zestaw: Leg Lever MAX - 170* /300sek
Zestaw: Pushup MAX - 61* /100sek 
Zestaw: Squat MAX - 255* /300sek

3 komentarze:

  1. Cześć Mateusz

    Mógłbyś mi wyjaśnić jak wygląda ćwiczenie STANDUP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,

      Wysłałem Ci maila :) lepiej to zrozumiesz jak zobaczysz :)

      Usuń
  2. Dzięki, teraz już wszystko jasne:) Będzie Gaia!

    OdpowiedzUsuń