poniedziałek, 13 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 93

Dieta na dziś:

ŚniadaniePieczywo chrupkie z twarożkiem, łososiem i sałatką (536 kcal)
PrzekąskaKanapki z pastą sardynkowo - serową i pomidorem (227 kcal)
ObiadPlacki ziemniaczane z pieczarkami i żółtą papryką (756 kcal)
PrzekąskaKisiel mleczny light (115 kcal)
Kolacja: Kanapki z pastą z fasolki konserwowej i ogórkiem (339 kcal)


Z dzisiejszym dniem zostało już tylko 14 dni do zakończenia planu :) strasznie się ciesze i w dalszym ciągu zastanawiam się już co będę dalej robić. Na chwilę obecną najbardziej prawdopodobne jest to, że ułoże swój własny plan, ale cały czas się nad tym zastanawiam :) zobaczymy.

Dziś dwa szybkie ćwiczenia Ares i Metis. Oba zestawy lubię bo potrafią człowieka strasznie zmęczyć w krótkim czasie :) spociłem się niemiłosiernie ale o to w tym wszystkim chodzi :)

Dzisiejsze wyniki:

Zestaw: Metis - 05:51*
Zestaw: Ares - 06:02

Dziś miałem robić jeszcze jakieś maxy ale postanowiłem sobie odpuścić.... Odpocząć czy coś tam...

Nie no tylko żartowałem :p

Moja żona w dniu dzisiejszym rozpoczęła zmagania z programem Insanity....


Przyglądając się jak ćwiczy postanowiłem zrobić tylko to co w planie i zmierzyć się z pierwszym dniem programu insanity - fit test.
Mój wynik :

Switch kick - 110
Power jacks - 54
Power knees - 65
Power jumps - 30
Globe jumps - 6
Suicide jumps - 15
Pushup jacks - 22
Low Plank OB - 36

Zastanawiałem się nawet przez chwilę czy nie zrobić tego zestawu razem z freeletics ale myślę, że rozpocznę go dopiero w maju :) a fit test uważam za bardzo fajny :)


4 komentarze:

  1. Jesli moge wiedzieć, skąd posiadasz rozpiske Insanity ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalezione gdzieś w sieci :) trochę trzeba pogrzebać :)

      Usuń
  2. Heheh... To też może być niezła pompa :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompa jest niezła :) gdybym nie ćwiczył freeletics to pewnie po dwóch minutach bym padł :) nie jest to zestaw na początek, trzeba mieć jakiś sportowe "podłoże".

      Usuń