piątek, 17 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 97

Dieta na dziś:

ŚniadanieKanapki z jajecznicą (524 kcal)
PrzekąskaAwokado 210g (336 kcal)
ObiadNaleśniki z twarożkiem i ananasem (577 kcal)
PrzekąskaBanan 200g (190 kcal)
KolacjaZapiekana bułeczka z świeżymi warzywami (333 kcal)

Dzisiaj przerwa. Muszę odpocząć przed Hell Week :) 

Postanowiłem jednak nie odpoczywać w 100% i zrobiłem trening Insanity o nazwie Cardio Recovery :) ponad pół godziny rozciągania :) naprawdę polecam.  Można pomyśleć, że rozciąganie to nic takiego ale naprawdę przez te pół godziny spociłem się prawie jak przy Aphrodite :) oznacza to, że nie byłem w ogóle rozciągnięty? Niewiem, męczący zestaw :) 


2 komentarze:

  1. Mateusz, rozciąganie super sprawa. Niby nic takiego ale jak ktoś się nigdy nie rozciągał, zakwasiory murowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marek, niby rozciąganie a mokry byłem prawie jak przy Aphrodite :) masakra :) jeszcze jakiś czas temu po słowie "masakra" nie dałbym uśmiechu.

    Insanity jest zupełnie inne niż FL ale też robi swoją robotę :)

    OdpowiedzUsuń