sobota, 18 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 98 - Podsumowanie "C&S Week 14"

Dieta na dziś:

ŚniadaniePłatki z jogurtem, bananem i słonecznikiem (391 kcal)
PrzekąskaKanapki z polędwicą, awokado i papryką (239 kcal)
ObiadKapusta z fasolką i pomidorami (571 kcal)
PrzekąskaDaktyle, suszone 113g (312 kcal)
KolacjaPomidorki koktajlowe z oliwkami (276 kcal)

Dziś znowu odpoczywam, muszę jutro rozpocząć w niedzielę 15 tydzień więc robię sobie przerwę :)

postanowiłem jednak z moją ukochaną zrobić Jej ćwiczenia z Insanity :) 40 minut naprawdę intensywnego cardio :) tak naprawdę już nie mogę się doczekać jak ja będę realizować plan Insanity :) ale wszystko po kolei :) najpierw muszę zrealizować kolejne 15 tygodni freeletics i wtedy może rozpocznę już Insanity! mam jeszcze trochę czasu by się zastanowić więc na chwilę obecną skupiam się głównie nad freeletics :P

Podsumowanie tygodnia 19/14: 
Czternasty tydzień był dosyć wymagający ale udało mi się go ukończyć już w czwartek i wtedy sprawdziłem co mam w ostatnim tygodniu no i postanowiłem odpocząć dwa dni i 15 tydzień rozpocząć w niedzielę :) 

Waga: 100,7 kg

Zdjęcia z początku i z dzisiaj:


przed freeletics
po tygodniu 10 (5-ty płatny)




2 komentarze:

  1. Mateusz, patrząc na fotki z dnia pierwszego i dzisiejsze to wyglądają jak fotki dwóch różnych osób :)
    98 dni to przecież niewiele, to zaledwie trzy miesiące a zmiana jest niesamowita. Śmiem podejrzewać, że z innym sportem byśmy nie osiągnęli tego co z freeletics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marku, napewno nie osiągnęli byśmy tego bez Freeletics.

      Zmiana jest duża ale mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec!!! Przedemną kolejny plan i nie ukrywam, że liczę na jeszcze większą zmianę :) zresztą kolejny plan będzie bardzo bardzo intensywny :) ale taki musi być :)

      Usuń