czwartek, 16 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 96

Dieta na dziś:

ŚniadanieZapiekana bułeczka z serem, szynką i pomidorkami koktajlowymi (517 kcal)
PrzekąskaPłatki kukurydziane z mlekiem, rodzynkami i bananem (256 kcal)
ObiadKluski na parze 250g (605 kcal), Jogurt morelowy 1,5% tłuszczu 300g (189 kcal)
PrzekąskaJabłko 223g (103 kcal)
KolacjaBułeczka fitness z serem (428 kcal)

Dziś ostatnia zaplanowana sesja w tym tygodniu :) dziś drugi raz spotkam spotkam się Apollonem. Mam nadzieję, że będzie ciut lepiej niż ostatnio!!

Na początku burpee i o dziwo 25 powtórzeń bez przerwy, pierwsze 400m biegu i też bez przerwy, Squat? Bez przerwy, 400m - wolniej ale bez przerwy. Pierwsza seria wykonana bez odpoczynku, masakra.... Widać, że moja wydolność na koniec mocno się zwiększa :) a to jest dobra nowina, później było już trochę gorzej bo musiałem odpoczywać ale o dziwo nie przy bieganiu a przy burpee :( ale były to krótkie przerwy więc udało mi się pobić czas o trzy minuty :) jestem bardzo zadowolony :)

Strasznie zmęczony postanowiłem zrobić tylko situp max i prawie udało mi się zbliżyć do rekordu, zabrakło dosłownie 15 sekund a pobił bym PB :( gdzieś musiałem za długo odpoczywać :(

Trudno, cóż zrobić! Trzeba walczyć dalej!

Dzień zaliczam do bardzo udanych, głównie z powodu rekordu w Apollonie :)

Poniżej wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Apollon - 29:01*
Zestaw: Situp MAX - 126* / 300sek

0 komentarze:

Prześlij komentarz