wtorek, 21 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 101

Dieta na dziś:



Dziś trzeci dzień piekielnego tygodnia. Osobiście uważam, że jest najgorszy bo do zrobienia jest Dione, Hyperion, Burpee Max. Podliczając ostatnie czasy to będzie jakąś godzina ćwiczeń :( masakra, Dione 40 minut :( no ale cóż przecież nie poddam się w ostatnim tygodniu.

Jako, że Dione nie lubię najbardziej z dzisiejszego zestawu postanowiłem zrobić ją jako pierwszą :)

16:01 rozpoczynam Dione - pierwsza seria nawet nawet :) jedynie burpee kiepsko, musiałem odpoczywać :( ale cóż zrobić. Później było już trochę lepiej we wszystkich seriach wszystkie ćwiczenia oprócz burpee byłem w stanie zrobić bez odpoczynku :) jestem zadowolony udało mi się urwać 5 minut z ostatniego PB :) naprawdę nienawidzę tego zestawu :( masakra :( ale trzeba przyznać, że jest dosyć wymagający i dający w kość :) super....

Na drugi ogień idzie Hyperion - lubię ten zestaw ale mimo wczorajszych HS Pushup z * dziś nie byłem w stanie zrobić tego po Dione. Ogólnie szybko mi poszło i udało się pobić PB :) wspaniale :)  myślałem, że nie bede w stanie w tym tygodniu pobić swoich PB... Najgorsze w tym zestawie są Pistols :( muszę wykonywać je z krzesłem bo nie jestem w stanie podnieść mojego ciała z pięty....

Na końcu już tylko 5 minut, Burpee Max :) Nie udało mi się zrobić więcej powtórzeń niż ostatnio ale i tak jestem zadowolony bo zrobiłem dziś dosyć wyczerpujące zestawy i już miałem się poddać ale udało mi się wszystko zrobić... Super!!!


Poniżej wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Dione - 34:39*
Zestaw: Hyperion - 14:20
Zestaw: Burpee Max - 59* / 100sek.

2 komentarze:

  1. Dione, Hyperion, Burpee Max... Nie wiem jak to wszystko ogarniasz, na dzień dzisiejszy po jednej sesji mam serdecznie dość:) Pełen szacun :)
    Mam nadzieję, że po zakończeniu tego tygodnia nadal będziesz trenował i pisał bloga. Bo inaczej nie wiem skąd będę czerpał inspirację do moich zmagań :))) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że też bałem się tego dnia i miałem rozłożyć go na dwie sesje ale jak zrobiłem Dione to postanowiłem wykonać wszystko i jestem przekonany, że to była bardzo dobra decyzja :)

      Niewiem jak się to dzieje ale poprostu jak zacząłem to chciałem zrobić wszystko :)

      Marek, miło mi to czytać naprawdę! Dzięki!!

      Jeżeli chodzi o moje plany to spokojnie, moje ciało jeszcze nie wygląda tak jak bym chciał więc od poniedziałku zaczynam "swój" plan Freeletics i tak jak do tej pory będę wszystko opisywał :) spokojnie.....

      Usuń