środa, 22 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 102

Dieta na dziś:


Dziś po raz pierwszy w moim planie pojawia się Iris - tyle się nasłuchałem, że się boje tego zestawu :) widząc, że Michał ma PB na poziomie 34 minut zastanawiam się czy uda mi się ukończyć ten zestaw poniżej 50 minut :(

Aby wykonać dzisiejszy zestaw postanowiłem pojechać na siłownie. Lepiej biegać na bieżni niż 100 długości w domu....

ok godziny 17 już przebrany i gotowy do ćwiczenia. :) na początek lekka rozgrzewka i ok 200 m "spacer" na bieżni. Zaczynam bieg, postanowiłem skupić się na oddychaniu i  dziwo kontrolując swój oddech czułem się nieziemsko... praktycznie nie odczuwałem zmęczenia i nie wiedziałem kiedy przebiegłem 1000 metrów :) kolejne serii zapowiadają się już masakrycznie :( 5 serii po 100 Jumping Jack i 100 Climbers???? chyba ten co stworzył ten plan był szalony lub niepoczytalny podczas wymyślania tego zestawu :) o ile przy Jumping Jacks nie odczuwałem dużej trudności przy 100 powtórzeniach to Climbersy już mnie strasznie męczyły, zwłaszcza, że robiłem wersję z *... musiałem odpoczywać średnio co 50 powtórzeń w 3 pierwszych seriach :( dwie ostanie to już dramat :( 3 x 30 powtórzeń + 10 powtórzeń. Masakra :( moje ręce już nie były w stanie mnie utrzymać i musiałem odpoczywać :( gdy okazało się, że stoper pokazuje ok 32 minuty został mi już tylko 1 km do przebiegnięcia :) byłem miło zdziwiony, że tak dobrze mi poszło :)

Podsumowując spotkanie z Iris jestem w stanie stwierdzić, i piszę to z pełną świadomością, że Iris w dniu dzisiejszym strącił/a Dione z pierwszego miejsca wśród znienawidzonych zestawów Freeletics :) oznacza to tyle, że ilość tego zestawu w planie stworzonym na kolejne 15 tygodni będzie musiała ulec diametralnie zmianie :) już dziś wiem, że będę chciał przynajmniej raz w tygodnia się zmierzyć z Iris :) bankowo....


Poniżej wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Iris - 38:36*

2 komentarze:

  1. Hehe, no w końcu wziąłeś się za Iris - wiedziałem, że Ci się spodoba :-)
    Z jakiegoś powodu wspominałem Tobie o tym zestawie wcześniej;)
    Jak na pierwsze podejście to osiągnąłeś bardzo dobry czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spodobał mi się :) takie niby nic ale nieźle daje w kość :) i bardzo dobrze :)

      Czas też dobry, choć zastanawiałem się czy czegoś nie opuściłem ale chyba raczej nie :) myślałem, że będzie dużo gorzej tym bardziej, że Ty miałeś o kilka minut lepszy wynik :)

      Usuń