czwartek, 23 stycznia 2014

Cardio & Strenght Day 103

Dieta na dziś:


Dziś piąty dzień ostatniego tygodnia :) tak się zastanawiam czy nie zrobić dziś dwóch serii, zaplanowanej Hery i jutrzejszych Jackknifes, pushup, squat. Chodzi o to, że w sobotę mam zajęcia na uczelni i ciężko będzie zrobić mi Hyperiona, Dione, Jumps, ale wieczorem wszystko się okaże czy mi się chce czy nie :)

Czas rozpocząć Hera - niestety w aplikacji na androida wczoraj pojawiła się aktualizacja ale niestety nie zmienili ćwiczenia i są jackknifes , więc robię jackknifes. Ogólnie od przed wczoraj nawet polubiłem biegać :P uświadomiłem sobie, że wystarczy kontrolować oddech i nie ma takiej tragedii :) także jest ok. Jak się okazało jestem w stanie zrobić lepszy czas niż ostatnio i mam nowe PB :) jestem bardzo zadowolony :)

Postanowiłem jednak zrobić jutrzejszą sesje :) na początek jackknifes i jak się okazuje jestem w stanie oderwać plecy z podłogi ale nie jestem w stanie zrobić większej liczby powtórzeń :( udało się zrobić 55 powtórzeń :) świetnie :) później pushup max i 64 powtórzenia a na koniec squat max i 294 powtórzenia :) nowy rekord :) jest zajebiście :)

Poniżej wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Hera - 21:31*
Zestaw: Jackknifes Max - 55 / 100sek.
Zestaw: Pushup Max - 64* / 100sek.
Zestaw: Squat Max - 294* / 300sek.

0 komentarze:

Prześlij komentarz